.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
گسترش فعالیت انجمن حجتیه وبهائیت درمازندران
مدیر کل اطلاعات مازندران از فعالیت وسیع فرقه بهائیت ، انجمن حجتیه و گروه های شبه عرفانی در استان مازندران خبر داد. وی همچنین از استخدام 50 ايراني براي طرح براندازي توسط دختر معاون رئيس جمهوري آمريكا خبر ...
گسترش فعالیت انجمن حجتیه وبهائیت درمازندران

مدیر کل اطلاعات مازندران از فعالیت وسیع فرقه بهائیت ، انجمن حجتیه و گروه های شبه عرفانی در استان مازندران خبر داد.

به گزارش خبرنگار شمال نیوز ، محمدحسين حكيمی در دومین همایش قضات استان در ساری با اشاره به فعالیت فرقه های انحرافی مختلف در مازندران این  فعالیت ها را در قالب گروههای شبه عرفانی و متاثر از فرق  اروپایی معرفی کرد و اظهار داشت:
خطر این فرقه کمتر از منافقین نیست.

مدیر کل اطلاعات مازندران از استخدام 50 ايراني براي طرح براندازي توسط دختر معاون رئيس جمهوري آمريكا خبر داد و گفت:‌ حوزه نرم‌افزاري طرح براندازي ايران توسط آمريكا در دبي هدايت مي‌شود و اين افراد با هدايت آنها از طريق برقراري روابط سياسي، تعامل علمي و زبان سعي در نفوذ در آحاد جامعه براي حاكم كردن دموكراسي به معناي غربي‌ها دارند.

حکیمی  ضریب امنیتی مازندران را در سطح بالایی عنوان کرد و گفت حدود 500 نفر از اهالی استان که در گروهک منافقین عضویت دارند در حال حاضر در عراق و اروپا متواری هستند.

مدیر کل اطلاعات مازندران خاطرنشان کرد: طی سالهای اخیر 950 قطعه اراضی  10 هکتاری توسط زمین خواران تصرف شد و 100 قطعه آن باقی مانده و از ما بهتران آن را استفاده نموده است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.065 seconds.